Skip to main content

Simulink Veide Moving Average Blokk


Jeg er ny til Simulink. Jeg vil gjøre gjennomsnittet av innkommende data (som kommer etter noen intervaller) fra ett blokk. For eksempel er kontinuerlig innrammet data på 42 prøver ut fra en blokk. Sammen med de innrammede dataene er det en annen utgang (tag) som forteller at disse rammemonstrene tilhører hvilken kategori. Etiketter er tall fra 1-6. Utgangen er tilfeldig. Jeg vil gjennomsnittlig de samme kategoridataene. Som den første rammen er av cat1, kommer etter 4 rammer cat1 ramme igjen. Nå hvordan skal jeg gjennomsnittlig denne nye rammen med den forrige jeg vil gjøre dette for alle kategoriene. Vennligst hjelp meg ut i dette. spurte Mar 26 14 kl 13:35 En rask og skitten løsning ville være å implementere en arraylist for hver kategori. Initialiser listen med NaNs og hold en teller for den siste prøven fra hver kategori. Ved hjelp av middelfunksjonen kan du få gjennomsnittet av alle målinger. Hvis du bare vil ha gjennomsnittet for gjeldende ramme og forrige ramme, kan du bare bety (cat1 (n1) cat1 (n11)) der cat1 er arraylisten for rammer fra kategori 1 og n1 er indeksen for den forrige rammen i cat1 . Hvis du vil ha et vektet glidende gjennomsnitt for en real-time-implementering, opprett en gjennomsnittlig variabel for hver kategori (kall det av1, av2, etc.) og beregne av1 alphaav1 (1-alfa) cat1 (n11) (hvor alfa er vekten tildelt til forrige gjennomsnitt (alfalt1) og cat1 (n11) er den nye måling) når en cat1-ramme kommer inn. svarte Mar 26 14 kl 17: 39simulink matlab S-funksjon forsterker dokumentasjon Hei - Jeg har en kontinuerlig tidsimulering der jeg implementerer en for sløyfe. Jeg vil gjerne ringe en MATLAB S-funksjon for hver iterasjon av for-løkken, og forløpet selv kalles for hver gangs trinn av modellen. Trenger jeg å definere parameteren block. SampleTimes og i så fall hva skal det settes til For det andre, så jeg på dokumentasjonen Nivå 2 S-funksjonalitet på nettet og fant det ikke forklare alle de forskjellige alternativene og bruksområder for datastrukturer som 39block39. For eksempel, i demonstrasjonsfilen msfcnvs. m, har utgangsblokken følgende logikk: block. NextTimeHit block. Curre. Hjelp på M-fil S-Funksjoner (level2) eller Matlab Embedded-funksjon i Simulink Hei, er det noen opplæringsprogrammer tilgjengelig angående på et hvilket som helst nettsted (jeg kan ikke finne på mathworks) 1) Building S-funksjoner (Simulink-blokker) etter nivå-2 m - filer 2) Opprette en Matlab Embedded-funksjon Hvis noen har relevant informasjon, vennligst send den til shahzafiyahoo Takk Hvis du har MATLAB installert, prøv å kjøre sfundemos På Sun, 30 Mar 2008 02:58:13 -0400, Syed Shah Sindhi ltshahzafiyahoogt skrev : gt Hei, er det noen opplæringsprogrammer tilgjengelig angående på et hvilket som helst nettsted (jeg kan ikke finne på mathworks) gt 1) Building S-funksjoner (Simu. S-Funksjon i MatlabSimulink Hei alle, Har noen brukt experinec med: S-Function i MatlabSimulink. Hvis så ... Jeg trenger virkelig litt hjelp her. I utgangspunktet er det jeg prøver å gjøre, å endre et eksisterende flykontrollsystem (av et fly i simulinkMatlab envirement) av en ny (litt mer komplisert.) Det eksisterende flykontrollsystemet er designet av Both Simulink Blocks S-fun ctions. Jeg vet egentlig ikke hvordan du skal begynne: (Venter på hjelp fra dere. Med vennlig hilsen, Mimi S-Function-blokken i Simulink tillater modellere å importere tilpasset funksjonalitet til modellen. Og hvem. SIMULINK-MATLAB s-funksjoner Jeg er en nybegynner. Jeg bygger en SIMULINK-modell der jeg vil ha MATLAB-filer som subsytemer (for å gjøre det enklere å gjøre beregningene mine). Jeg39m sa at jeg må bruke s-filesM2 MATLAB-filer - Hvordan gjør jeg det? dette Også jeg leste opp på biblioteks referanseblokker - er dette det samme som en global variabel i C Også hvordan kan jeg gjøre alle variablene mine lange (i hele systemet) - Jeg vil ikke måtte definere hver variabel så lenge det er for tidkrevende takk. S-funksjon i SimulinkMatlab Hei, S-funksjon i SimulinkMatlab løser noen ODE i S-funksjon i Simulink C-blokker i stedet for matlab m-filer takk. Flyttende gjennomsnitt i S-funksjoner Hei alle, I39m jobber med Simulink, og jeg har en vehicule modell kodet med S-funksjoner bloc ks. Blockene består av c-mex-filer, så vi kan ikke bruke Matlab-funksjoner som (gjennomsnitt, lengde, sum. etc.) Som vi kan gjøre i en innebygd Matlab-funksjon. Utgangene i39m oppnåelse, som er skalar typen, varierer i tidens funksjon. så når jeg kobler disse utgangene til Scopes, får jeg kurver over hele simuleringstiden. Problemet er at jeg bare trenger gjennomsnittverdiene for disse utgangene i min modell, så jeg må kunne gjennomsnittsverdier av disse utgangene. For eksempel har jeg en utgang. konvertere C-Mex S-funksjon til Matlab S-funksjon Hei, vet noen om det er mulig å konvertere s-funksjonen skrevet i C til Matlab Takk Hilsen. Matlab-Simulink: mfile til s-funksjon. Hei, jeg har brukt matlab til å skrive en programm (m-fil) Jeg ville bruke dette i en s-funksjon med simulink min m-fil har 2 inngangsparametere. og jeg har en matrise i produksjonen, hvordan kan det ikke være m39y m-fil i en s-funksjon når jeg prøver å gjøre det, jeg har en meldingsfeil takk for din hjelp og 39scuse for min engelske Phil Hi Phil, i stedet for å bruke en S - fungere kanskje du kan bruke MATLAB Embedded Function-blokk Titus quotophildeleauquot ltophildeleaunetscapegt schrieb i Newsbeitrag nyheter: 1129020696.388035.101440g47g2000cwa. googlegroups. Hei, jeg har brukt. matlab funksjon for å finne gjennomsnitt i simulink Hei Jeg bruker matalb og simulink. Nå vil jeg skrive en funksjon i simulink. Jeg har lagt til en matalb-funksjonsblokk i min modell. Nå vil jeg ta verdi fra input og finne gjennomsnittet pf de siste seks verdiene kommer som input. Vennligst hjelp meg. På forhånd takk. Er hensikten å lære å innlemme en MATLAB-funksjon i Simulink, eller å utføre gjennomsnittlig beregning Hvis førstnevnte så ta en titt på docet for den innebygde MATLAB-funksjonsblokken (med spesiell henvisning til bitene om quotpersistentquot-variabler) eller bedre Fortsett å lese How to Write S-Funksjoner Documentati. Ring Matlab-funksjoner fra Mexico (matlab-funksjonens inngang er streng) Her er min mex-kode: void mexFunction (int nlhs, mxArray plhs, int nrhs, const mxArray prhs) opprett mxArray pointer mxArray mxerr kopi errBuff til mxArray mxerr mxCreateString (errBuff) initialiser mxArray med errBuff char array, gå tilbake til pointer call matlab funksjonen mexCallMATLAB (0, NULL, 1, mxerr, quoterrorCatcherquot) ødelegge mxArray mxDestroyArray (mxerr) ødelegge mxArray printf (quotdestroyed mex arraynquot) slutten av mexFunction errorCatcher aksepterer streng inp. Simulink s-funksjon: Er det en måte å vite eksekveringsordre i s-funksjonen, tviler jeg på at når simulink sjekker utførelsesordren, vil den bli tilgjengelig fra s-funksjoner. Jeg vil bare vite om jeg er feil. Håper det. - juha ps. Utførelsesrekkefølge (eller sortert rekkefølge) er sjekket i begynnelsen av simuleringen hvis simuleringsmenyelementformat-eksekveringsordren er merket. Simulink, S-funksjoner Calling Lapack-bibliotek fra et bibliotek kalt av en S-funksjon Hei andre Simulink-brukere, jeg utvikler noen C S-funksjoner som kaller et eksternt C-bibliotek for fysiske beregninger. Bibliotekeksporten samsvarer med de viktigste metodene som brukes av runtime-miljøet. (utdrag fra bibliotekets header-fil :) declspec (dllexport) statisk MyPhisicalBlock lage (void) declspec (dllexport) void setparameters (double foo, double bar) declspec (dllexport) void utganger (const double const in1, double out1, double out2r) HiCow, er det mulig å skrive konvensjonelle C-funksjoner, samle dem som et bibliotek (kanskje en 39dll39 i Windows) og så koble dem til en S-fil (dllexport) void derivater (c. Simulink quotS-functionquots dynamisk kobling med vanlige C-funksjoner - funksjonen (skrevet i C) ved kjøretid For eksempel er det et enkelt spesielt FIR-filter, implementert som en standard C-funksjon, som vil bli brukt av 39mdlOutput39-tilbakeringingsmetoden for forskjellige S-funksjoner, implementering av forskjellige Simulink-blokker. Er det på noen måte, slik at denne funksjonen kan deles av alle disse S-funksjonene. Simulink 39Moving gjennomsnittlig39 ekvivalent kode i Matlab Kjære Alle, jeg har skrevet en 39Moving gjennomsnittlig 39 kode i innebygd matlab-funksjonsblokk, men jeg prøver å gjøre det e samme, men med en dynamisk størrelse på buffer. Nødvendig logikk for å flytte gjennomsnittet er: (Dette er ikke en kode, men det er bare en logikk av matlab-kode skal se ut) n (Lengde på buffer) runde (fsf0) fs 1KHz fo må ikke være enn fs10 Deretter n runde 100090) 11 n2 gt n, men n2 er en kraft på 2. Array xn2, yn2 Fjern klart array x. X01-enhetspuls For (i0, l lt ni) yiBufferSum (xi) enhetspulsresponsend Hva jeg. S Funksjoner eller Matlab-funksjonsblokker Hei Jeg er en elektronikkingeniør. Interessert i å bruke simulink. Jeg prøver å gjøre FFT i en S-funksjonsblokk (jeg er ny til å simulere, men har litt erfaring med matlab). Somone vennligst veilede meg på dette hilsen Aravind Det er en FFT-blokk i Signal Processing Blockset, har du tilgang til det. Ellers kan du bruke enten en MATLAB Fcn-blokk eller en S-funksjon. Forutsatt at inngangssignalet er prøvebasert (det vil si skalar ved hvert trinn), så er det første du må gjøre, å buffere signalet til en passende lengdevektor før du utfører fft. Innenfor en S-funksjon. Problem med 64-bit MatlabSimulink S-funksjon porter I39m læring s-funksjon og skriving TLC kode for simulink og jeg la merke til at 64-bit matlab genererer inngangsporter forskjellig feil i et 64-biters miljø. Når jeg laster s-funksjonen fra eksempelet levert av matlab i et 32-bit matlab 2009b miljø som følger: 1 redigere (matlabroot, 39toolboxsimulinksimdemossimfeaturestlccsfunmultiport. tlc39) rediger (matlabroot, 39toolboxsimulinksimdemossimfeaturessrcsfunmultiport. c39) Det gir meg en blokk med 3 inngangsporter . Men hvis jeg prøver å laste opp denne s-funksjonsblokken i en 64-biters 2009b matlab, så vil den. MATLAB Funksjonsblokk eller S-funksjon Hei alle, jeg lurte på om en av ekspertene der ute kan kaste litt lys på følgende spørsmål for meg: Jeg har en detaljert numerisk integrasjonsprosedyre kodet i MATLAB som simulerer induksjonsmotoradferd. Dette er en relativt høyt nivå elektrisk matematisk modell som løser et sett av differensialligninger som beskriver maskinens atferd i en tidsstegende iterativ prosedyre (basert på kodende linjer for løsningsprosedyre for hver differensialligning ved bruk av Euler39s regel og trappe disse i en forløp for tiem progression). Jeg vil gjerne integrere denne modellen. vektorindeksering med Simulink39s MATLAB-funksjonsblokk Hei igjen, jeg prøver å indeksere en vektor ved hjelp av en av inngangene til en Simulink39s 39MATLAB Function39-blokk. Min MATLAB-funksjon er som følger: funksjon y fcn (sek, sect0, vdc), reg, vdc, vr, vvr) kodegen hvis sekt sekt0 h få (gcf, 39UserData39) sett (h (sek), 39Visible39,39on39) end yvdc slutt Feilen jeg får for å prøve å bruke blokkinngangen 39sect39 til indeks 39h39 er som følger: Subscripting i en mxArray støttes ikke. Funksjon 39Space Vector PWM VSI Induksjonsmotor DriveSVM generatorMATLAB Functi. SMA (Simple Moving Average) inne i gnuplot, KUN SOM LAST RESORT Hei, jeg har tenkt å legge inn dette eller ikke for en stund, men jeg bestemte meg for å gjøre det. Det er generelt en dårlig praksis å misbruke verktøy for hva de ikke er ment å være, så bruk det bare i en klemme. Det er nesten alltid en bedre ide å beregne SMA i noe som Perl før du matker dataene dine til å gnuplot, stol på meg. Jeg har bare byttet til en slik implementering selv -) Men hvis du liker hacking og inline rotete koden, her er et bash script som vil generere gnuplot kode for SMA med 2 til 53 bins (på grunn av alfabet begrensninger kan bli utvidet). githubthinropefixedsensor. Konvertere ligninger i Matlab til Simulink Blokker ved hjelp av S-funksjon Hei alle, Som du vet, er Simulink capbale av solvinf andre rekkefølge differensialligninger numerisk. Som et eksempel kan xquotf (x, x39) løses ved å tegne blokkdiagrammer som relaterer x og x39 til xquot. Da kan vi løse dem. Jeg har en gjeng med ODE som er svært lengre og å lage blokker tar mye tid (nesten umulig) på grunn av de store uttrykkene jeg har. Vet du noen måte å konvertere ligninger i Matlab til 39Simulink Blocks39 ved hjelp av for eksempel S-Funksjoner Jeg mener kan S-funksjonen konvertere ligningene for å blokkere Hvordan jeg setter stor pris på ditt svar. Hei. Matlab-comiler og enkel matlab-funksjon Jeg prøver å lage en exe fra en matlab-funksjon som dobler nummeret du gir det. matlab-funksjon: test. m-funksjon utgangstest (nummer) returner dobbelt innmatingsnummerutgang 2number disp (output) Kjør matlab kompiler på kommandolinje med: mcc - mv test. m med den resulterende exe: test. exe Men når jeg kjører det ved DOS-ledetekst: test 1 Jeg returneres til en verdi på 98. Jeg trodde at dette kanskje var en oktal beskrivelse av utgangen, men 98 okt er ikke 2 desimal. Noen andre resultater den returnerte: C: Dokumenter og SettingsalexDesktoplighttransFrank Arbeidstest. Hvordan legge til løsningsmodusen i Simulink39s s-funksjon Jeg har et system som er beskrevet i differensialligninger, og jeg har inkludere alternativene i differensialligningen, og jeg innlemmet den i s-funksjonsblokken og legg den i Simulink. Her er mine alternativer og ode solver alternativer odeset (39Mass39, xumass, 39MassSingular39,39yes39,39MStateDependence39,39strong39) odeset (39MaxStep39,391e-339) odeset (39RelTol39,1e-3,39AbsTol39,1e-3) domene 0: 1e-4 : 8 t, yode23 (xueq, domene, 0zeros (7,1), alternativer) Imidlertid vet jeg ikke hvor jeg skal legge til alternativene til simuleringen. Pl. Konvertere ligninger i Matlab til Simulink Blocks ved hjelp av S-Funksjon 4 Hei alle, Som du vet, er Simulink capbale av solvinf second-order differensialligninger numerisk. Som et eksempel kan xquotf (x, x39) løses ved å tegne blokkdiagrammer som relaterer x og x39 til xquot. Da kan vi løse dem. Jeg har en gjeng med ODE som er svært lengre og å lage blokker tar mye tid (nesten umulig) på grunn av de store uttrykkene jeg har. Vet du noen måte å konvertere ligninger i Matlab til 39Simulink Blocks39 ved hjelp av for eksempel S-Funksjoner Jeg mener kan S-funksjonen konvertere likningene for å blokkere Hvordan jeg setter stor pris på din. Konvertere ligninger i Matlab til Simulink Blocks ved hjelp av S-Function 2 Hei alle, Som du vet, er Simulink capbale av solvinf second-order differensialligninger numerisk. Som et eksempel kan xquotf (x, x39) løses ved å tegne blokkdiagrammer som relaterer x og x39 til xquot. Da kan vi løse dem. Jeg har en gjeng med ODE som er svært lengre og å lage blokker tar mye tid (nesten umulig) på grunn av de store uttrykkene jeg har. Vet du noen måte å konvertere ligninger i Matlab til 39Simulink Blocks39 ved hjelp av for eksempel S-Funksjoner Jeg mener at S-funksjonen kan konvertere likningene til å blokkere Hvordan jeg setter stor pris på din dokumentasjon. Flytte gjennomsnittlig metode 8212 Gjennomsnittlig metode Glidende vindu (standard) Eksponentiell vekting Skyvevindu 8212 Et vindu med lengde Vindulengden beveger seg over inngangsdata langs hver kanal. For hvert eksempel som vinduet beveger seg, beregner blokken gjennomsnittet over dataene i vinduet. Eksponensiell vekting 8212 Blokken multipliserer prøvene med et sett med vektningsfaktorer. Størrelsen på vektningsfaktorene reduseres eksponentielt ettersom datoenes alder øker, når aldri null. For å beregne gjennomsnittet summerer algoritmen vektede data. Angi vinduets lengde 8212 Flagg for å angi vinduets lengde på (standard) av Når du velger denne avmerkingsboksen, er lengden på skyvevinduet lik verdien du angir i Vinduelengde. Når du fjerner denne avmerkingsboksen, er glidevinduets lengde uendelig. I denne modusen beregner blokken gjennomsnittet av gjeldende utvalg og alle tidligere prøver i kanalen. Vindulengde 8212 Glideskjermens lengde 4 (standard) Positivt skalar heltall Vindulengden angir lengden på glidevinduet. Denne parameteren vises når du merker av for Angi vindulengde Angi vindu. Glem faktor 8212 Eksponensiell vektfaktor 0,9 (standard) positiv reell skalar i området (0,1 Denne parameteren gjelder når du setter Metode til eksponentiell vekting. En glem faktor på 0,9 gir større vekt på de eldre dataene enn en glemme faktor på 0,1 . En glemme faktor på 1,0 angir uendelig minne. Alle tidligere eksempler er gitt like vekt. Denne parameteren kan avstemmes. Du kan endre verdien selv under simuleringen. Simulere med å bruke 8212 Type simulering for å kjøre Kodegenerering (standard) Tolket utførelse Simulere modell ved hjelp av generert C-kode. Simulink x00AE første gang du kjører en simulering, genererer C-kode for blokken. C-koden blir gjenbrukt for etterfølgende simuleringer, så lenge modellen ikke endres. Dette alternativet krever ekstra oppstartstid, men gir raskere simuleringshastighet enn tolket utførelse. Simulere modell ved hjelp av MATLAB x00AE tolk. Dette alternativet forkorter oppstartstid, men har langsommere simuleringshastighet enn kode generasjon. Mer om algoritmer Sliding Window Method I glidende vindu metode, er utgangen for hver inngangseksempel gjennomsnittet av den nåværende prøven og Len-1 tidligere prøver. Len er lengden på vinduet. For å beregne de første Len-1-utgangene, når vinduet ikke har nok data ennå, fyller algoritmen vinduet med nuller. Som et eksempel, for å beregne gjennomsnittet når den andre inngangsprøven kommer inn, fyller algoritmen vinduet med Len - 2 nuller. Datavektoren, x. er da de to datasamplene etterfulgt av Len - 2 nuller. Når du angir egenskapen SpecifyWindowLength til feil. algoritmen velger en uendelig vinduslengde. I denne modusen er utgangen det bevegelige gjennomsnittet for gjeldende utvalg og alle de tidligere prøvene i kanalen. Eksponentiell vektingsmetode I eksponentiell vektingsmetode beregnes det bevegelige gjennomsnittet rekursivt ved hjelp av disse formlene: w N. x03BB x03BB w N x2212 1. x03BB 1. x x00AF N. x03BB (1 x2212 1 w N. x03BB) x x00AF N x2212 1. x03BB (1 w N. x03BB) x N x xAFAF N. x03BB 8212 Flytende gjennomsnitt ved gjeldende utvalg x N 8212 Gjeldende datainngangssprøve x x00AF N x2212 1. x03BB 8212 Flytende gjennomsnitt ved forrige prøve 955 8212 Glemme faktor w N. x03BB 8212 Vektfaktor påført gjeldende dataprøve (1 x 2212 1 w N. x03BB) x x00AF N x2212 1. x03BB 8212 Effekt av tidligere data i gjennomsnitt For den første prøven, hvor N 1 velger algoritmen w N. x03BB 1. For den neste prøven oppdateres vektningsfaktoren og brukes til å beregne gjennomsnittet, per rekursiv ligning. Etter hvert som alderen på dataene øker, reduserer størrelsen på vektningsfaktoren eksponentielt og når aldri null. Med andre ord har de siste dataene større innflytelse på nåværende gjennomsnitt enn de eldre dataene. Verdien av den glemme faktoren bestemmer hastigheten på endringen av vektningsfaktorene. En glem faktor på 0,9 gir større vekt på de eldre dataene enn en glemme faktor på 0,1. En glemme faktor på 1,0 indikerer uendelig minne. Alle de foregående prøvene blir gitt like vekt. Systemobjekter Velg ditt land

Comments

Popular posts from this blog

Kelemahan Metode Enkelt Moving Average

Portal - Statistik Bertemu lagi dengan postinganali kali ini, sangan sekian lama offline dariia blogger, tidak pernah lagi mengurusi blog, nah pada kumempatan kali ini saya mau berbagi kembali kepada somua sahabat yem membutuhkan tutorial atau penguahuan tentang prognos peramalan, mungkin beberapa hari kedepan saya akan banyak memposting tulisan tentang prognoser. Sommer tulisan ini dapat berguna bagi kita semua. Pada postingan pertama tentang analisis runtun waktu kali ii, saya akan berbagi tentang analisis runtun waktu yang paling sederhana yaitu metode Moving Average. Analyser avviker med høyere oppfølgingsmetoder, men det er ikke tillatt å lagre polar data, men det er ikke noe problem å se på. Analyser avviker med mer enn en annen metode, men det er ikke bare en meny-boks, men det er også en observatorium for variabelen som er forskjellig fra variabel tilfeldig berdistribusi bersama. Gerakan musiman adalah gerakan rangkaian waktuangangangang tahun pada bulan-bulan yang sama yang se

Stock Alternativer Skatt

Få mest mulig ut av ansatteopsjonsopsjoner En ansattaksjonsopsjonsplan kan være et lukrativt investeringsinstrument hvis det er riktig administrert. Av denne grunn har disse planene lenge tjent som et vellykket verktøy for å tiltrekke toppledere, og de siste årene har blitt et populært middel for å lokke ikke-ledende ansatte. Dessverre unnlater noen fortsatt å dra full nytte av pengene generert av deres ansattebeholdning. Forstå arten av aksjeopsjoner. beskatning og virkningen på personlig inntekt er nøkkelen til å maksimere en slik potensielt lukrativ fordel. Hva er en ansattaksjonsopsjon En ansattopsjonsopsjon er en kontrakt utstedt av en arbeidsgiver til en ansatt for å kjøpe et bestemt antall aksjer i selskapsbeholdningen til en fast pris for en begrenset periode. Det er to brede klassifiseringer av opsjoner utstedt: ikke-kvalifiserte aksjeopsjoner (NSO) og incentivaksjoner (ISO). Ikke-kvalifiserte aksjeopsjoner adskiller seg fra opsjonsopsjoner på to måter. For det første tilbys N

Tax Kilde On Ansattes Aksjeopsjoner

Utøve uvalide aksjeopsjoner Det du trenger å vite når du utøver ikke-kvalifiserte aksjeopsjoner. Din ikke-kvalifiserte aksjeopsjon gir deg rett til å kjøpe aksjer til en spesifisert pris. Du utøver det riktig når du underretter arbeidsgiveren om kjøpet ditt i samsvar med vilkårene i opsjonsavtalen. De presise skattemessige konsekvensene av å utøve en ikke-kvalifisert aksjeopsjon, avhenger av måten å utøve opsjonen på. Men generelt vil du rapportere kompensasjonsinntekt som tilsvarer kjøpselementet på tidspunktet for trening. Merk: Reglene som er beskrevet her gjelder hvis aksjene er opptjent når du mottar det. Vanligvis er beholdning opptjent hvis du har ubegrenset rett til å selge den, eller du kan avslutte jobben din uten å gi opp noen av verdien av aksjen. Se når lager er fastlagt. Hvis lagerbeholdningen ikke er oppnådd når du utøver opsjonen, gjelder regler for begrenset lager beskrevet i Kjøper arbeidsgiverlager og § 83b Valg. Bargain element Bargain elementet i utøvelsen av et al